15.6.2015

טיטולים - החיתול החדש "לילה שקט"


תפילה לפני השינה "המלאך הגואל אותי" 




חוגלה לא מפסיקים להפתיע! גם אותי הם הפתיעו הפעם, כאימא לארבעה ילדים ולנכד אחד, עם מארז טיטולים עם דמות של תינוק מוכר על המארז, לא התאפקתי, וניסיתי על הנכד שלי, ומיותר לציין שישר בפתיחה הרגשתי את קדמת הטכנולוגיה מולי , הרכות, הגימורים, ההנדסת אנוש כל כך הורגשה שנעשתה בקפידה רבה, לאור הניסיון של שנים רבות שיש לחברת חוגלה בעלת המותג טיטולים, עם היכולת לתת לתינוק לישון "לילה שקט" הבשורה בטיטול היא גם לתינוק שישן רגוע כל הלילה ללא חשש לדליפת נוזלים, וללא אדמומיות מיותרת, ולי כסבתא מה יותר מתוק מאשר לראות את המלאך הקטן שלי יושן שינה רצופה ורגוע וחיוך מתוק מתפשט לו על פניו, לי זה בטוח שזה בזכות הטיטול היבש של חוגלה.

         בלילה שקט" שים דגש על היעצוב. סמות התינוק/ת המוכר/ת והאהוב/ה מופיעה על כל אריזה בעיצוב שונה        
         המותאמת לגודל שלה, כאשר כל מידה מקבלת עיצוב התואם את צבעוניות האריזה שלה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

15.6.2015

טיטולים - החיתול החדש "לילה שקט"


תפילה לפני השינה "המלאך הגואל אותי" 




חוגלה לא מפסיקים להפתיע! גם אותי הם הפתיעו הפעם, כאימא לארבעה ילדים ולנכד אחד, עם מארז טיטולים עם דמות של תינוק מוכר על המארז, לא התאפקתי, וניסיתי על הנכד שלי, ומיותר לציין שישר בפתיחה הרגשתי את קדמת הטכנולוגיה מולי , הרכות, הגימורים, ההנדסת אנוש כל כך הורגשה שנעשתה בקפידה רבה, לאור הניסיון של שנים רבות שיש לחברת חוגלה בעלת המותג טיטולים, עם היכולת לתת לתינוק לישון "לילה שקט" הבשורה בטיטול היא גם לתינוק שישן רגוע כל הלילה ללא חשש לדליפת נוזלים, וללא אדמומיות מיותרת, ולי כסבתא מה יותר מתוק מאשר לראות את המלאך הקטן שלי יושן שינה רצופה ורגוע וחיוך מתוק מתפשט לו על פניו, לי זה בטוח שזה בזכות הטיטול היבש של חוגלה.

         בלילה שקט" שים דגש על היעצוב. סמות התינוק/ת המוכר/ת והאהוב/ה מופיעה על כל אריזה בעיצוב שונה        
         המותאמת לגודל שלה, כאשר כל מידה מקבלת עיצוב התואם את צבעוניות האריזה שלה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה