1.7.2015

Motherhood Maternity



"מותג בגדי ההיריון האמריקאי
Motherhood Maternity


הבוקר בהשקה חגיגית במיוחד הושק המותג Motherhood Maternity "במקביל לפתיחת 10 חנויות עצמאיות של המותג יפתחו  חנויות משולבות עם  קרטרס במתכונת חנות בתוך חנות.  הסניף המשולב הראשון ייפתח בקריון בעוד כ- 6 חודשים" 

הרשת החדשה תציע חידושים בתחום בגדי ההיריוןהן במגוון המוצרים והן בתפקוד הפונקציונלי של החנויותלדוגמאקולקציה לנשים עובדות בתחומי המקצועות החופשייםכולל חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטותמגוון גדול של הלבשה תחתונהכולל תחתונים עם חגורות בטן מובנותג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנותללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבהשמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידהבשלב השני יגיעו לארץ מגוון הקרמים שמשווקת הרשת בארה"ב

תאי המדידה המרווחים בחנויות יהיו מצוידים בכריות שיאפשרו ללקוחות לבדוק איך ייראו הבגדים בחודשים המתקדמים ומועדון הלקוחות, יציע הטבות לפי חודשי ההיריון של הלקוחות

עמיר משה מנכ"ל רשת H&O, מסר היום כי מותג בגדי ההיריון האמריקאי Motherhood Maternity ישבור את מחירי שוק בגדי ההיריון שיהיו זולים בכ 30% מהרשתות המתמחות"תמחרנו את הפרטים במחירים הדומים למחירם בארה"ב". 


מחירים לדוגמא של מותג ההיריון החדש : שלישיית תחתוני היריון 69.90 , זוג מכנסי טייץ 99.90 , מכנס ג'ינס 129 , גופיית הנקה 79.90 , מכנסיים החל מ 129.90   , קרדיגנים החל מ 159.90 , שמלות החל מ 99.90 וגופיות ריב החל מ 39.90 .   

שוק בגדי ההיריון בישראל, המגלגל כ- 200 מיליון שקל בשנה, נחשב לשוק סטגנטי, ללא חידושים בולטים בשנים האחרונות

 Motherhood Maternity היא חברה-בת של Destination Maternity, המגלגלת מחזור של כ-570 מיליון דולר בשנה ופועלת תחת מספר מותגים, אשר כולם יגיעו לארץ: Motherhood Maternity המתמחה באופנה יומיומית, בגדי ספורט וקז'ואל ואחראי לכ- 80% מהמכירות, מותג Pea in the Pod המתמחה בביגוד אופנתי ובביגוד לאירועים וכן מותג קולקציית המעצבים של ג'סיקה סימפסון. 

קבוצת Destination Maternity החלה דרכה בשנת 1982 כחברה שהוקמה תחת השם Mother Work וכיום היא הקבוצה הגדולה בעולם בתחום קמעונאות אופנת בגדי ההריון (כולל ייצור ועיצוב) ומובילה את השוק בארה"ב עם נתח שוק של כ- 40% . 80% מהאימהות עם ילדם הראשון רוכשות בחנויות הקבוצההחברה נסחרת בנאסדק (DEST) בשווי של כ- 182 מיליון דולר והמטה המרכזי שלה יושב בניו ג'רסי

לקבוצה 2,859 חנויות ברחבי העולם ובבעלותה שלושה מותגים המאפשרים לה לפנות לצרכן בכל רמות המחירים: Motherhood Maternity , Pea in the Pod, Pea in the Pod collection. החברה נמצאת בתהליך התרחבות בשוק הבינלאומי במקסיקו, דרום קוריאה, איחוד האמירויות, כווית, ערב הסעודית והודו ותפתח השנה כ- 86 חנויות נוספות ברחבי העולם
  
רשת H&O   מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 58 חנויות בישראל 

הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

1.7.2015

Motherhood Maternity



"מותג בגדי ההיריון האמריקאי
Motherhood Maternity


הבוקר בהשקה חגיגית במיוחד הושק המותג Motherhood Maternity "במקביל לפתיחת 10 חנויות עצמאיות של המותג יפתחו  חנויות משולבות עם  קרטרס במתכונת חנות בתוך חנות.  הסניף המשולב הראשון ייפתח בקריון בעוד כ- 6 חודשים" 

הרשת החדשה תציע חידושים בתחום בגדי ההיריוןהן במגוון המוצרים והן בתפקוד הפונקציונלי של החנויותלדוגמאקולקציה לנשים עובדות בתחומי המקצועות החופשייםכולל חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטותמגוון גדול של הלבשה תחתונהכולל תחתונים עם חגורות בטן מובנותג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנותללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבהשמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידהבשלב השני יגיעו לארץ מגוון הקרמים שמשווקת הרשת בארה"ב

תאי המדידה המרווחים בחנויות יהיו מצוידים בכריות שיאפשרו ללקוחות לבדוק איך ייראו הבגדים בחודשים המתקדמים ומועדון הלקוחות, יציע הטבות לפי חודשי ההיריון של הלקוחות

עמיר משה מנכ"ל רשת H&O, מסר היום כי מותג בגדי ההיריון האמריקאי Motherhood Maternity ישבור את מחירי שוק בגדי ההיריון שיהיו זולים בכ 30% מהרשתות המתמחות"תמחרנו את הפרטים במחירים הדומים למחירם בארה"ב". 


מחירים לדוגמא של מותג ההיריון החדש : שלישיית תחתוני היריון 69.90 , זוג מכנסי טייץ 99.90 , מכנס ג'ינס 129 , גופיית הנקה 79.90 , מכנסיים החל מ 129.90   , קרדיגנים החל מ 159.90 , שמלות החל מ 99.90 וגופיות ריב החל מ 39.90 .   

שוק בגדי ההיריון בישראל, המגלגל כ- 200 מיליון שקל בשנה, נחשב לשוק סטגנטי, ללא חידושים בולטים בשנים האחרונות

 Motherhood Maternity היא חברה-בת של Destination Maternity, המגלגלת מחזור של כ-570 מיליון דולר בשנה ופועלת תחת מספר מותגים, אשר כולם יגיעו לארץ: Motherhood Maternity המתמחה באופנה יומיומית, בגדי ספורט וקז'ואל ואחראי לכ- 80% מהמכירות, מותג Pea in the Pod המתמחה בביגוד אופנתי ובביגוד לאירועים וכן מותג קולקציית המעצבים של ג'סיקה סימפסון. 

קבוצת Destination Maternity החלה דרכה בשנת 1982 כחברה שהוקמה תחת השם Mother Work וכיום היא הקבוצה הגדולה בעולם בתחום קמעונאות אופנת בגדי ההריון (כולל ייצור ועיצוב) ומובילה את השוק בארה"ב עם נתח שוק של כ- 40% . 80% מהאימהות עם ילדם הראשון רוכשות בחנויות הקבוצההחברה נסחרת בנאסדק (DEST) בשווי של כ- 182 מיליון דולר והמטה המרכזי שלה יושב בניו ג'רסי

לקבוצה 2,859 חנויות ברחבי העולם ובבעלותה שלושה מותגים המאפשרים לה לפנות לצרכן בכל רמות המחירים: Motherhood Maternity , Pea in the Pod, Pea in the Pod collection. החברה נמצאת בתהליך התרחבות בשוק הבינלאומי במקסיקו, דרום קוריאה, איחוד האמירויות, כווית, ערב הסעודית והודו ותפתח השנה כ- 86 חנויות נוספות ברחבי העולם
  
רשת H&O   מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 58 חנויות בישראל 

הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה